Mijn gegevens zijn gewijzigd. Waar kan ik dit doorgeven?
admin2021-07-02T13:02:00+02:00Een wijziging in jouw persoonlijke gegevens kun je doorgegeven aan jouw procesbegeleider.
Loonbeslag, wat nu?
admin2021-07-02T13:01:23+02:00FlexCom4 is wettelijk verplicht om uitvoering te geven aan een loonbeslag. Indien je vragen hebt over een loonbeslag, dien je contact op te nemen met de desbetreffende beslaglegger(s).
Wanneer wordt de loonheffingskorting toegepast?
admin2021-07-02T13:00:47+02:00De loonheffingskorting kan maar bij één werkgever of uitkeringsinstantie toegepast worden. Doorgaans is dit de werkgever of uitkeringsinstantie waar je de meeste inkomsten van geniet. Als je van FlexCom4 een ziektewet uitkering ontvangt wordt de loonheffingskorting automatisch toegepast. Als jouw loonheffingskorting niet toegepast dient te worden dan kun je dit bij FlexCom4 aangeven, wij passen het dan voor je aan. Op de aanvulling ziektewet wordt de loonheffingskorting automatisch niet toegepast.
Krijg ik ook vakantiegeld?
admin2021-07-02T13:00:08+02:00De vakantietoeslag is opgenomen in de dagloonberekening. Omdat de vakantietoeslag is doorberekend in jouw wekelijkse uitbetaling, ontvang je geen aparte betaling van het vakantiegeld.
Waar kan ik mijn uitkeringsspecificaties vinden?
admin2022-11-10T17:04:08+02:00Na je eerste uitkeringsverstrekking via FlexCom4 wordt er een account voor jouw persoonlijke online portal Nmbrs aangemaakt. Let op: de activeringsmail voor het inloggen in jouw persoonlijke online portal Nmbrs wordt één keer in de twee weken vanuit ons verstuurd. Het kan dus zijn, dat je niet gelijk een mail ontvangt om een account aan te maken. Houdt hierbij de ongewenste mailbox goed in de gaten.
Heb je na twee weken nog geen mail ontvangen. Controleer dan eerst je ongewenste mailbox. Hierna nog steeds geen mail ontvangen? Dan kan het zijn dat wij geen mailadres van jou hebben. Dan vragen we jou om onderstaande gegevens in te vullen. Vanuit daar zullen wij jou dan een mail sturen om het account te activeren.
Via www.flexcom4.nl kun je daarna inloggen op deze portal. Hier vind je jouw uitkeringsspecificaties en eventuele jaaropgaven.
Ik ben hersteld, moet ik dit doorgeven aan FlexCom4?
admin2022-06-22T09:32:07+02:00Ja. Indien je hersteld bent, dien je dit door te geven bij de procesbegeleiders van FlexCom4.
Ik heb een korting op mijn uitkering gekregen, wat nu?
admin2021-07-02T12:58:07+02:00Je ontvangt hierover een beschikking vanuit het UWV waarom je een lagere uitkering hebt ontvangen, indien je het hier niet mee eens bent kun je bezwaar aantekenen tegen deze beslissing.
Ik ga weer gedeeltelijk aan het werk, moet ik dit doorgeven?
admin2021-07-02T12:57:44+02:00Ja, wij verrekenen 70% van jouw inkomsten op jouw ziektewet uitkering en eventuele aanvulling ziektewet uitkering.
Hoe hoog is mijn aanvulling ziektewet uitkering?
admin2021-07-02T12:56:54+02:00De ABU en NBBU hebben per 30 december 2019 volledig geharmoniseerde cao’s voor alle uitzendkrachten in Nederland. Dit betekent dat er voor de hele uitzendsector één regeling voor loondoorbetaling bij ziekte geldt. In het eerste jaar wordt het loon tot 90% aangevuld en in het tweede jaar tot 80%.
Wanneer heb ik recht op een aanvulling ziektewet uitkering?
admin2021-07-02T12:56:28+02:00Als jouw (ex-)werkgever is aangesloten bij de ABU of NBBU of ABU volgend is, je een uitzendovereenkomst met uitzendbeding hebt en er sprake was van een werkverplichting op de dag waarop je arbeidsongeschikt werd. Meer informatie hierover vind je in jouw CAO.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.